Cităm din revista Capital:

„Modificarea legislaţiei privind achiziţiile publice trebuie făcută astfel încât varianta adoptată să fie în concordanţă cu acquis-ul comunitar. Altfel, riscurile sunt mari”, ne-a spus Leonard Orban, comisar european pentru multilingvism.

Şi despre creşterea pragurilor pentru transparenţa contractelor de publicitate media:

Iulian Comanescu, Managing Part­­ner la Comanescu – Consultanţă Me­dia, spune că 15.000 de euro nu reprezintă o sumă foarte mare, însă un ziar sau o televiziune pot primi mai multe contracte de acest gen de la instituţiile publice. „Câteva contracte de acest gen fac 100.000 de euro, sumă care chiar se simte în bugetul anual al unei publicaţii”, explică el. Preşedintele Aso­­ciaţiei Pro Democraţia, Cristian Pârvulescu, este mai vehement. „Toate aceste modificări sunt o escrocherie me­­nită a asigura plata către clientela po­litică. Cât despre ridicarea plafonului pentru achiziţiile de publicitate, e strâns legată de faptul că ne aflăm într-un an electoral”, susţine el.

Articolul complet poate fi citit la: http://www.capital.ro/index.php?section=articol&screen=index&id=117682

Tot despre creşterea pragurilor scrie şi Ioana Avădani pe blogul ei:

Chiar aşa: s-a dat din nou liber la contractele de publicitate din bani publici pe ochi frumoşi. Prin lege, de data asta. … Acum, imaginaţi-vă cîte contracte de publicitate de 14.999 Euro vor exista – cu alocare directă. Sau de 19,999 – fără anunţ public pe www.publicitatepublică.ro.
Asta în condiţiile unui an electoral şi a unor fonduri structurale care se cer promovate prin presă de către unităţile guvernamentale de implementare.

Continuarea postului la http://avadani.hotnews.ro/liber-din-nou-la-publicitate-din-bani-publici-pe-ochi-frumosi.html